Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Často kladené otázky

I. VYHLEDÁVÁNÍ PRODUKTŮ

Dostupnost jednotlivých produktů můžete zkontrolovat v zobrazení kategorie nebo na stránce produktu. Pokud produkt není skladem v expedičním nebo vyrovnávacím skladu, můžete se na něj zeptat telefonicky nebo e-mailem. Naši konzultanti se pokusí poskytnout informace o dostupnosti zboží.

Na stránce produktu naleznete výkonové a světelné barevné filtry. Uvnitř produktu navíc najdete podrobné informace o specifikacích jednotlivých modelů LED zdrojů a světelných zdrojů. Další informace naleznete na adrese blog v části s pokyny.

Ujistěte se, že jste správně zadali přihlašovací jméno a heslo. Zkontrolujte, zda nemáte na klávesnici zapnutou klávesu CapsLock. Pokud jsou vaše údaje správné a přesto se nemůžete přihlásit, použijte možnost obnovení hesla. Pokud je přihlašování z nějakého důvodu stále nedostupné, kontakt pokračujte v práci.

II. UMISŤOVÁNÍ OBJEDNÁVEK

Ne. Nakupovat můžete bez registrace jako host. Nezapomeňte však, že registrovaní zákazníci mají uloženou historii objednávek, mohou snadněji sledovat své objednávky a mohou také definovat doručovací adresy.

K zadané objednávce bohužel není možné přidávat další produkty. Pokud si chcete koupit něco jiného, musíte zadat další objednávku.

Pokud balíček ještě nebyl odeslán, urychleně ho prosím kontakt kontaktovat zákaznický servis. Je třeba zrušit předchozí objednávku a zadat novou.

Po odeslání zásilky, tj. po jejím předání kurýrní společnosti, nemůžeme doručovací adresu změnit. Kurýrní společnosti, se kterými spolupracujeme, takový postup nemají. Pokud je po odeslání zásilky nutná změna adresy, zkuste kontaktovat přímo kurýrní společnost.

Nezaplacená objednávka není přijata ke zpracování. To neplatí pouze pro objednávky placené na dobírku. Produkty jsou rezervovány až po zaplacení objednávky. To znamená, že produkty mohou být prodány, zatímco vy odkládáte platbu za svou objednávku. Zboží vložené do nákupního košíku není rezervováno.

Náš prodejní systém bohužel neumožňuje kombinovat takové objednávky. Mějte prosím pochopení a zadejte kompletní objednávky.

Spojte se s námi se zákaznickým servisem zrušit objednávku.

Pokud je objednané zboží v našem expedičním skladu, jsou objednávky odeslány do jednoho pracovního dne od zaplacení / přijetí platby. Pokud musíme objednané zboží stáhnout z vyrovnávacích skladů, může se doba dodání prodloužit, ale to je vždy jasně uvedeno na kartě výrobku a viditelné v procesu objednávání. Sobota a neděle nejsou v našem internetovém obchodě pracovními dny.

Abyste mohli obdržet fakturu s DPH, je nutné při objednávce zaškrtnout políčko pro firmu a ve formuláři vyplnit správné DIČ. Faktura s DPH bude zaslána elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.

III. PŘEPRAVA A DODÁNÍ

Zásilky doručujeme různými způsoby:

  • Kurýrní služba GLS
  • Kurýrní služba Packeta

Další informace o dostupných možnostech doručení naleznete na adrese zde.

Náklady na doručení závisí na hodnotě objednávky a zvoleném způsobu doručení. Aktuální náklady na doručení všech dopravců jsou k dispozici pod tímto odkazem - klikněte na.

Číslo zásilky a odkaz na její sledování budou uvedeny v e-mailu s potvrzením objednávky. Zkontrolujte svůj e-mail a přečtěte si e-mail od kurýrní společnosti.

Kontaktovat zákaznický servis. Je třeba zrušit předchozí objednávku a zadat novou.

Po odeslání zásilky, tj. po jejím předání kurýrní společnosti, nemůžeme doručovací adresu změnit. Pokud je po odeslání zásilky nutná změna adresy, kontaktujte prosím přímo kurýrní společnost.

Objednávky jsou zpravidla odesílány do jednoho pracovního dne od zaplacení. Objednávky podané do 7:30 hodin (v pracovní dny) jsou odeslány tentýž den. Objednávky podané po této době jsou odeslány následující pracovní den. Sobota a neděle nejsou v našem internetovém obchodě pracovními dny.

Na rychlost kurýrních společností, které s námi spolupracují, nemáme žádný vliv. Doba doručení zásilky závisí na provozu konkrétní zásilkové společnosti. Každá z nich deklaruje určitou dobu doručení balíku, ale tato doba není chápána ve smyslu poštovního zákona. Zásilky kurýrní společnosti GLS jsou doručovány do 5 dnů od předání zásilky kurýrovi. Pět pracovních dnů tedy obvykle stačí k tomu, aby se zásilka dostala k zákazníkovi.

Pokud je zboží při přepravě poškozeno, zašlete prosím popis a fotografii poškozeného výrobku na adresu complaints@leddo.en. Pokud je poškozen i obal zásilky (karton, obálka, fóliový obal), je třeba sepsat s kurýrem protokol o poškození. Pokud si vyzvednete zásilku v balíkomatu a je poškozená, použijte postup "vznést připomínky k zásilce". Tuto možnost najdete na displeji balíkomatu.

IV. PLATBY

Za nákupy můžete platit několika způsoby:

  • platba bankovním převodem
  • platba kreditní/debetní kartou
  • rychlé elektronické platby přes PayU a Przelewy24

Pokud se rychlá platba nezdaří, zobrazí se zpráva "PAYMENT PROBLEM". V takovém případě stiskněte modré tlačítko s nápisem "KLIKNĚTE ZDE PRO VRÁCENÍ PLATBY", čímž se vygeneruje další pokus. Pokud se postup nezdaří ani po hodině od zadání objednávky, obdržíte e-mail s upozorněním, že máte nákup zaplatit. E-mail bude obsahovat přímý odkaz na platbu PayU. Pokud ani to problém nevyřeší, kontaktujte zákaznický servis na telefonním čísle 13 440 49 78 nebo písemně na adrese service@leddo.cz.
Více informací o způsobech platby si můžete přečíst v našem obchodě zde.

Za nákupy můžete platit na splátky, protože systém PayU tento způsob platby umožňuje. Systém splátkového prodeje není námi podporován, pouze společností PayU. Nejprve zvolte platbu tímto systémem a poté vyberte splácení ve splátkách.

V. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A STÍŽNOSTI

Zakoupené zboží lze reklamovat v případě poškození nebo skryté vady. Podejte stížnost podle postupu, který je k dispozici na příslušné stránce našich webových stránek - klikněte na odkaz.

Pokud je zboží při přepravě poškozeno, zašlete prosím popis a fotografii poškozeného výrobku na adresu sklep@leddo.en. Pokud je poškozen i obal zásilky (karton, obálka, fóliový obal), je třeba sepsat s kurýrem protokol o poškození. Pokud si vyzvednete zásilku v balíkomatu a je poškozená, použijte postup "vznést připomínky k zásilce". Tuto možnost najdete na displeji balíkomatu.

Pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, můžete ho vrátit. Od smlouvy uzavřené na dálku můžete odstoupit i bez udání důvodu. Musíte mít také na paměti, že vrácení se provádí v určité lhůtě. V obchodě leddo máte na vrácení 14 dní. Aby bylo možné zboží vrátit, musí být zasláno zpět nepoškozené, tj. ve stavu, který umožňuje jeho další prodej. Chcete-li vrátit zakoupený produkt, postupujte podle postupu vrácení. Klikněte na odkaz, přejít na stránku s návraty.

Za vrácené zboží vám bude vrácena částka stejným způsobem, jakým jste zaplatili za nákup (pokud je to možné). Pokud zaplatíte bankovním převodem nebo rychlým platebním systémem, obdržíte peníze zpět na svůj účet. Zákazník se může dohodnout i na jiném způsobu úhrady, na kterém se dohodne s personálem prodejny.

Prodejce je povinen vrátit zákazníkovi peníze bezodkladně, nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy. Vrácení peněz proto obdržíte nejpozději do 30 dnů poté, co jsme od vás obdrželi formulář o vrácení a zboží. Tato doba je zpravidla mnohem kratší. Tento postup obvykle trvá přibližně 3 pracovní dny.

VI. NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA SVOU OTÁZKU?

Spojte se s námi s námi. Naši konzultanti se jistě pokusí pomoci problém vyřešit.

IdoSell Trusted Reviews
4.56 / 5.00 80 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-10-11
Vše proběhlo rychle a hladce
2024-09-17
naprostá spokojenost.
pixel